ره یافته!
خدای خوب من کاش نمی فهمیدیم و کاش می فهمیدیم،نمی فهمیدیم آنطور که دلمان می خواهد و می فهمیدیم آنطور که هست

جمعه 23 فروردين 1392
نویسنده : محمد دهدار
بازدید : 370

ره یافته!

خدای خوب من

هرچه دویدم خسته تر شدم!

هرچه پرسیدم نادان تر شدم!

هرچه شنیدم گنگ تر شدم!

چون که فراموش کرده بودم بخاطرت نه باید دوید، نه باید پرسید و نه باید شنید...!

بلکه باید دید و دید و دید! و رسید!

 

 

 

 

نویسنده:محمد دهدار(مدیر وبلاگ)

تذکر:استفاده از این مطلب با ذکر نام نویسنده و منبع بلامانع است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دلنوشته های مدیر وبلاگ، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه اندیشه و احساس و آدرس mohammad.dh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.